Zasady udostępniania dokumentacji medycznej
1. W celu uzyskania wglądu do dokumentacji medycznej, wyciągu, odpisu lub kopii dokumentacji medycznej, pacjent, jego przedstawiciel ustawowy lub osoba upoważniona przez niego, składa pisemny „Wniosek o wydanie dokumentacji medycznej” formie pisemnej osobiście (w rejestracji poradni w dniach i godzinach pracy poradni) lub drogą pocztową lub elektroniczną na adres: dokumentacja.medyczna@zwps.pl.
2. Udostępnianie dokumentacji medycznej następuje bez zbędnej zwłoki, z uwzględnieniem czasu niezbędnego do jej przygotowania oraz po weryfikacji tożsamości osoby uprawnionej do wglądu w dokumentację lub uprawnionej do odbioru dokumentacji.
3. W przypadku udostępniania dokumentacji medycznej na podstawie wniosku o udostępnienie dokumentacji medycznej złożonego drogą pocztową lub elektroniczną weryfikacja tożsamości odbywać się będzie przy odbiorze dokumentacji.
4. Dokumentacja medyczna, może zostać przesłana drogą pocztową na wskazany we wniosku adres, pod warunkiem wcześniejszej weryfikacji tożsamości osoby składającej wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej.
5. Dokumentacja medyczna może zostać wysłana na wskazany adres poczty elektronicznej w zaszyfrowanym pliku. Hasło do pliku zostanie przekazane odbiorcy dokumentacji innym kanałem informacyjnym.
6. Opłata za przesłanie dokumentacji medycznej drogą pocztową zostanie określona indywidualnie i będzie pobierana przed przesłaniem w/w dokumentacji.
7. O gotowej do odbioru dokumentacji, upoważniony pracownik informuje pacjenta za pośrednictwem telefonu lub maila.
8. Odbiór dokumentacji medycznej odbywa się w Rejestracji Głównej, (I p. pomieszczenie 101) w godzinach pracy rejestracji.
Publikacja dnia: 09.09.2024
Dokument z dnia: 09.09.2024
Dokument oglądany razy: 3 767